Скраб для тіла М'ята-Малина від Lюtique

Lюtique ручна турбота скраб для тіла М'ята-Малина для грандіозної бадьорості духу. 


Комусь щоб прокинутись потрібна кава, чай.. а мені потрібна М'ята-Малина від Lюtique


Скраб знаходиться в пластиковій баночці через яку видно що знаходиться всередині 


М'ята зверху, малина знизу.    


Відразу захотілось додати все в чай щоб пройшла застуда


але це ж скраб його не можна їсти, навіть коли хочеться.

  • Інформація про Lюtique з facebook:

  • Дата заснування
    Народження 25 листопада 2014 р.
  • Адреса
    Kyiv, Ukraine
  • Стислий опис
    Ми ліпимо, варимо, створюємо косметику на основі натуральних компонентів.
  • Хто ми
    Ми докладаємо максимум зусиль, щоби догляд за собою був бережним, дбайливим, ніжним і водночас дієвим. Повірте, косметика, збагачена натуральностями та корисностями, подарує вам можливість сяяти природною красою. Ми в цьому переконались. Адже ми не тестуємо свою косметику на тваринах – ми тестуємо її на собі.


Я вже знайома з Lюtique, я використовувала Bath Bomb з чорним виноградом. Як і гейзер скраб мені дуже сподобався



Він гарно скрабує, після нього моя шкіра не залишилась зелено-червона, вона стала м'якенька і приємна на дотик. Томі після ванни з скрабом я і не використовувала ні лосьйон, ні крем для тіла. Необхідність в цьому відпала.

Продукт був наданий для незалежного тестування компанією Lюtique

Коментарі

Популярні публікації