Bath Bomb від Lюtique

Особисто я люблю приймати ванну. І додаю до неї сіль, мило, скраби.. все що є під рукою. А на бомбочки я не звертала увагу, їх люблять мої троюрідні племінниці. А тут випала нагода і мені спробувати Bath Bomb

Lюtique – це ‪hand made Ukraine. Мені дуже подобається все українське, а Lюtique це сама ніжність, це ручна турбота. 






 

 

З чорним виноградом 




в формі серця 



Мені було шкода відразу використовувати все Bath Bomb серце, тому я спробувала його розламати руками – в мене не вийшло. Воно дуже міцне. Я його розбила молотком, і з другої спроби в мене тільки вийшло. Пробачте мене Lюtique 


Після гейзерного вибуху, ось в такій красі я милася. 


Після ванни я не використовувала крем для тіла, шкіра була м'якенька і не потребувала іншого догляду. Одного хотілось тільки тепла, ось воно


Lюtique – це майстерня свіжої натуральної косметики. Ми ліпимо, варимо, створюємо косметику на основі натуральних компонентів.

Рекомендую тим хто як і я любить полежати в ванні де вибухають гейзери, пахне чорним виноградом і прянощами.


Продукт був наданий для незалежного тестування компанією Lюtique

Коментарі

Популярні публікації