Крем для рук з керамідами від Ziaja

Дуже хочеться повернутися назад, туди де не має війни, туди де тебе хвилює тільки косметичні новинки, а не чи буде куди повертатися..

Я знов хочу тут почати писати огляди, що б відволіктися і чимось себе зайняти. Так, що оглядам бути і перший на крем для рук Ziaja ceramides lipid concentrate nourishing-regenerating.


Чесно кажучи я довго не могла почати чимось користуватися, бо була в якісь прострації. Але коли я побачила, що інші дівчата почали цікавитись доглядом, звісно і мені захотілось. 


Коли на вулиця в один день + 10, а в інший + 2, але відчувається як - 2 то шкіра рук таких перепадів не витримує. І швидко починає панікувати і вона потребує допомоги. Щоб їй допомогти я вирішила використовувати: крем для рук від польської  Ziaja з керамідами.


Крем потрібно нанести на суху шкіру рук, далі зачекати пару хвилин, а потім одягнути рукавички і йти на вулицю. Він швидко вбирається, не сушить, дає шкірі те, що вона давно хотіла, але без цього крему не могла отримати.  


Коментарі

Популярні публікації