Без гриму

Як що не змиєш косметику, то з ранку будеш схожа на панду. І дуже нашкодиш своїй шкірі. Я вже не пишу про забиті пори. Сьогодні я напишу про свої засоби якими я знімаю макіяж.

1) Биокон – природного догляду. Молочко очищаюче для зняття макіяжу.


Молочко косметичне очищувальне із серії «Натуральний догляд» очищає шкіру від макіяжу і забруднень. Пом’якшує і перешкоджає сухості шкіри. 


Екстракт ромашки завдяки протизапальним властивостям, зменшує почервоніння і подразнення шкіри. 


Алое зволожує, дарує відчуття комфорту, сприяє оновленню шкіри.


Мені дуже подобається Биокон 

Країна виробник: Україна.

Об’єм: 150 мл.


2) LCF - (L `institut de Cosmetologie de France) двухфазна рідина «Double phase make up remover» ніжно видаляє будь який макіяж з очей. 


Екстракт волошки запобігає появі подразнень та заспокоює шкіру.


LCF коли збовтаєш таке красиве схоже на іній на вікнах.


Так я писала що двухфазним засобом користуватися не буду але в мене ще є дві баночки двухфазного засобу. LCF і іншій буде скоро в «Пустых баночках».


Країна виробник: Польща.

Об’єм: 150 мл.

Все таки я схиляюсь більше до молочка чим до двухфазного засобу. Але я ще ними не користувалася. Час покаже. 

Коментарі

Популярні публікації