Мої річні тоніки для обличчя

Я дуже педантична людина все строго записую, знаю що буду робити завтра. І мене це влаштовує. Але буває і в мене відхилення від списку. 


Можу в один день багато накопувати, а в наступний буду економити. Так я взагалі різнопланова людина, веду два блоги. Скоро прийму участь в блогерскькому боксі-3 Так ось продукцію яку я купила я спочатку описую в блозі, а потім коли прийде її час буду нею користуватися. Сьогодні мова піде про чотири тоніка. Які я буду використовувати на протязі півроку 2015.


1) ULTIMA – глибоко очищує, звужує пори, запобігає запалення і висипання, зволожує і живить шкіру. Не залишає відчуття стягнутості, матує і регулює пото – жировий баланс, вирівнює колір обличчя. 


Такої популяризації української продукції в Україні ще не було. Ні я також купую і з інших країн продукцію (окрім однієї). Але українська продукція завжди на першому місті.


Про ULTIMA я давно чула sofiykasblog, skinloves, beautyvika і дуже хотіла спробувати. Так після покупки в «Купуй своє» вона в мене є.

Об'єм: 100 мл.


Країна виробник: Україна.


2) Эксклюзив Косметик - тонік Тубероза 



Свіжість і природна ніжність. Для шкіри обличчя, шиї і декольте. З олією туберози і Д-пантенолом. 



Білоруська продукція мені дуже подобається Я часто заходжу в маленькі магазинчики де продається тільки білоруська косметика.


Об'єм: 245 мл.


Країна виробник: Білорусь.


3) DAY by DAY cosmetics – тонік для догляду за обличчям для жирної та комбінованої шкіри.



Також у мене є пінка цієї марки. Ще не користувалась.

Об'єм: 150 мл.


Країна виробник: Україна.


4) Биокон – тонік косметичний зволожувальний із серії «Натуральний догляд» глибоко очищає пори шкіри і готує шкіру до подальшого нанесення крему. 



Екстракт гранату протидіє процесам окислення і сприяє відродженню поверхневого шару шкіри, уповільнює появу вікових змін. 

Екстракт бамбуку тонує та насичує шкіру корисними речовинами.   



Є чим гордитися Донеччині. Зараз здається вони перенесли своє виробництво в Дніпропетровськ

Об'єм: 150 мл.


Країна виробник: Україна.


Ось якими тоніки я буду використовувати. Цікаво чи ви вже ними користувалися.

Коментарі

Популярні публікації