Mr.SCRUBBER Pore Minimizing Clay Mask

Хочу розкрити вам невелику таємницю. Не можу вже стримувати її в собі. Я знайшла те, що мені подобається. Це маска для максимального очищення і звуження пор Pore Minimizing Clay Mask Mr.SCRUBBER


Цю маску я отримала в українській коробочці краси Liferia Перше. що мені сподобалося це склад. Тут і біла глина, екстракт зародків рису, екстракт зерен рису, пшениці та ячменю, екстракт лимону та вітамін Е. 


Але далі була трішки те, що мені не подобається. Називається: зроби сам. Потрібно взяти 2 ст. ложки маски і змішати її з водою до консистенції негустої сметани. Далі нанести на обличчя, та чекати 10-15 хв., потім все змити. І результат не змусить себе довго чекати. Ваша шкіра очиститься, стане кращою з кожним використанням, просто мрія. 


Коментарі

Популярні публікації