Manuka Tree Purifying deeply cleansing peeling paste Ziaja

У мене є мрія: хочу поїхати в Польщу. Але поки це тільки мрія, тому я роблю Польщу все блищу до себе. І мені в цьому допомагає  Ziaja


І так само як і Manuka Tree Purifying Toner для мене Manuka Tree Purifying deeply cleansing peeling paste має два способи використання


Перший: нанести на вологе обличчя, зачекати 2 хвилини і змити. Як пілінг.


Другий: нанести на вологе обличчя, і тримати по-довше. І потім змити. Як маска.


Вам вирішувати який спосіб собі обрати, щоб ваша шкіра стала більш досконалою. 


Глибоко очищуюча пілінг-паста з в’яжучими і відлущуючими властивостями. Ефективно зменшує недосконалості шкіри. Запобігає утворенню вугрів. Розблоковує пори і готує шкіру для подальших косметичних процедур.


Я не знаю як у черговий раз в Ziaja вийшов такий чудовий засіб.  Шкіра все чистіше і чистіше, і має здоровий і доглянутий вигляд.



Склад: Aqua (Water), Hydrated Silica, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Titanium Dioxide, Cellulose Gum, Panthenol, Lllite, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.



Продукт був наданий для незалежного тестування Ziaja

Коментарі

Популярні публікації