Manuka Tree Purifying Toner Ziaja

Ох, ці вічні суперечки, чи потрібен тонік в повсякденному догляді за шкірою. Якщо це тонік від Ziaja то потрібен.


Я кажу це з впевненістю тому що це не перший мій тонік від Ziaja


Для мене в цьому тоніку є два варіанта використання. 


Літній: кілька натисків на дозатор, щоб  засіб потрапив на ватний диск, а потім ще декілька, як термальну воду, прямо на обличчя. Тоді ватним диском протерти обличчя. І ви відчуєте свіжість і ніжність.


Зимній: зняти дозатор чи перелити в іншу ємність, наприклад в Сucumber face toner. Тоді відкрити кришечку і нанести на ватний диск і протерти ним обличчя. Ви відчуєте чистоту і легкість.


Склад: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Zinc Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


Тільки вам вирішувати чи користуватися тоніком чи ні. А я просто в захваті від  Ziaja Manuka Tree Purifying Toner, як і моя шкіра. Тільки тепер я хочу мед з мануки. Може хтось куштував, як вам на смак? 


Продукт був наданий для незалежного тестування Ziaja

Коментарі

Популярні публікації