Незалежний Wonderbox

А що для вас Незалежність? Для мене це простір, де можна вільно дихати, завжди рухатись тільки в перед!


Те що я люблю все українське, думаю не для кого не таємниця хто зі мною знайомий. Так що сьогодні піде мова про українську коробочку краси wonderbox


Який мак, яка краса 😍


Beautiful UKRAINE, і не посперечаєшся


Склад української коробочки краси


Ось що в середині (як вам не було тісно?)


Почнемо: 1) Claire de Nature - Face Mask. 



З цією маркою я не знайома. Тут є олія абрикосових кісточок, макова олія, екстракт кори дуба, шавлія та бузини. І такий цікавий формат коробочки.



2) Beautiful You - крем для нормальної шкіри з екстрактом чорної смородини.



Ось з цією маркою я давно знайома. І це просто love, love.



3) ROSE Mosketa Organic - зволожуюча сироватка для чутливої шкіри.


Моя перша сироватка, вже хочеться спробувати.


4) LOOKY LOOK - цукровий скраб для тіла.


Я щаслива бачити це малятко. Давно хотіла спробувати цей скраб.


5) Pena - крем-гель для душу.


Я дано підписана в інстаграмі на Pena і хотіла вже щось замовити, але wonderbox випередив мене.


6) Pena - бальзам для губ.


Так я його відкрила. Тому що після використання бальзам для губ три горішки від "Фабрики Натхнення" я вже не можу без бальзаму.


7) Avenir Cosmetics - Shock volume effect. Туш з колагеном. 


Я ще не знайшла свою туш, можливо це буде вона.


8) DINI - Matte. Рідка матова помада для губ.  


Вона освіжить мій осінній макіяж. Також знижка - 10% на купівлю будь-яких продуктів dini.ua


9) KAYA parfums - аромат. 


В осени я буду пахнути як candy shop. Більше цукерок в моє життя!!! 


10) Mr.SCRUBBER - HYDRAGEL Гель для тіла.



Самий загадковий засіб в коробочці. Я вже п'ять хвилин не можу відірватися від нього. Дивлюсь і дивлюсь. 


11) Mr.SCRUBBER - скраб для обличчя з олією манго.


Це подарунок, як мило. Я пішла гуляти по сайту Mr.SCRUBBER не чекайте мене...


Я повністю задоволена українською коробочкою краси wonderbox Скоро буде багато нових оглядів. З Днем Незалежності Українці 



Коментарі

Популярні публікації