Бальзам для губ три горішки від "Фабрики Натхнення"

До цієї зими я рідко користувалась бальзамами для губ, я могла про них просто забути. І їм набридало довго лежати на самоті, і в них псувався характер 😒 Але я почала змінювати своє ставлення до бальзамів, бо в Києві може бути один день - 17, а наступний - 2. Треба було рятувати ситуацію, і в цьому мені допомогли три горішки 




Натуральний дуже м'який бальзам для губ нашої Фабрики Натхнення. Крім того, що він відмінно зволожить та захистить від зимових вітрів і опалювальної сухості, він ще й буде захищати вас від грипу та застуди, а також допоможе побороти зимову нудьгу.


Склад: натуральні олії грецького, лісового та мигдального горіха, олія какао, ши, віск канделільський, ефірні олії мигдального та мускатного горіха, вітаміни А та Е.


Після цього огляду я не користувалася більше бальзамами, але коли я подивилась відео відомого українського блогера Sonya Sabala мене зацікавила Фабрика Натхнення І яка була моя радість коли я її зустріла на фестивалі "У пошуках made in Ukraine"


І запах, я б назвала його різдвяним, нотки кориці, цитрусів, ахх.... у мене завжди свято з собою. 


Для мене головне що він не липне, доглядає за моїми губами, він реально працює. І без нього я вже не виходжу на вулицю. Тепер мене не лякають люті Київські морози 


Якщо ви розділяєте моє захоплення натуральною косметикою тоді заходьте:

Магазин Артишок - artyshok.com.ua




Продукт був наданий для незалежного тестування Фабрика натхнення - nathnennia.com 
інтернет-магазин - nathnennia.com.ua 


Коментарі

Популярні публікації