SOTИ - Медові Подарунки




Об'єм - 250 мл.


Склад: кориця, мед, сіль мертвого моря, оливкова олія, ефірні масла.


Спосіб застосування: масажними рухами нанести невелику кількість скрабу на вологу шкіру, після чого змити теплою водою.



Консистенція - густий гель з скрабуючими частинами


Зроблено в Україні


Перший раз коли я побачила скраб для обличчя та тіла, я подумала що це мед. Мед з корицею. По правді кажучи мені дуже сподобався їх стенд


О, подумала я, видно що людям дуже подобається те що вони роблять. І вирішила підійти, спробувати різного меду. І яке було моє здивування коли я побачила і скраб і крем. І все це пахло медом.


Скраб SOTИ я використовувала тільки для тіла. Я ніколи не використовую один засіб для двох ділянок тіла, така вже я. На вологу шкіру нанесла руками, провела легкий скрабуючий масаж.


Шкіра наживилася медовим подарунком. Одна рекомендація зі скрабом купуйте обов'язково мед SOTИ, тому що після використання скрабу вам захочеться меду.




P.S. ви можете придбати продукцію SOTИ не лише в Україні, а й Польщі soty.pl


Коментарі

Популярні публікації