У пошуках Made in Ukraine частина II

Продовження. З частиною I можна ознайомитись тут



5) І ось ця торгова марка «SOTИ»це моє найбільше здивування. Я справді думала що це мед, тож ні, це і мило, і скраб, і крем для рук 




Скраб для обличчя і тіла



Склад: жовта глина, мед, сіль мертвого моря, олія жожоба, ефірна олія м’яти та лимону, сухе молоко.

Крем для рук 


Cклад: забрусовий бджолиний віск, оливкова олія першого віджиму, олія жожоба, олія ши, олія какао, вітамін Е.


Ефірна олія: жасмину, лимону, виноградної кісточки, мигдалю, гвоздики, меліси, апельсину.

Він перейшов моїй мамі бо вона не може без крему для рук. І якій дуже сподобався аромат липового меду яким пахли мої руки.

Для мене один недолік цієї торгової марки «SOTЫ» мені здається «SOTИ» буде краще.



Марку я знаю по блогам, а от з «убтан аюрведичний» ще не знайома.


Це ніжний трав’яний скраб для обличчя, який можна використовувати кожен день. 



Відмінно очищує, відлущує, живить, насичує шкіру корисними мікроелементами і вітамінами, вирівнює рельєф шкіри.



Склад: мильнянка, квіти календули, квіти липи, корінь солодки, чебрець, насіння льону, кропива, чистотіл, череда, м’ята, вівсяні пластівці, косметологічна глина, кунжут.

NS cosmetics – це косметика ручної роботи, зроблена по авторським рецептам дипломованого косметолога.



Нова торгова марка, новий засіб.

Було багато іграшок 



і котів 



Мило в красивій дерев’яній коробочці 


Український виробник: екологічно, якісно, ексклюзивно, сучасно і модно! 




Це косметика Vigor cosmetique naturelle на зустріч нашим бажанням. Дали мені дуже багато інформації про себе. Корисної інформації. Для жирної і комбінованої шкіри дуже важливо: очищення, тонізування, зволоження і живлення



Стільці


Дитячий одяг (не можу вибрати між гербом, посіпаками з прапором чи I ♥ ua)





я хотіла собі купити щось новеньке але така була велика черга. Що я попросила інформацію і мені дали рекламу «Купуй своє» 

















Хотілося би що б продукцію українського виробництва можна було легко знайти в любому куточку України.

Кава 





Чіпси 









My muffin 





Львівське печиво 





Вироби з дерева









АПІПРОДУКТ – дари бджоли для довголіття




Чудодійні бальзами; мед як ліки і ласощі; бджолиний вулик – жива аптека; джерело вітамінів та енергії; здоров’я на крилах бджоли.

І мій обід


Після цього чудового фестивалю залишається тільки одне чекати наступного.

Коментарі

Популярні публікації