Я налию собі, я налию тобі вина. А хочешь від by gvantsa?

Коли на вулиці холодна зима, одне про що ти мрієш це зігрітись.


Для мене зігрітися це прийняти ванну. Тут можна і розслабитися і доглянути за собою.


От я і вирішила провести день SPA. Гаряча ванна з бомбочкою від Lюtique. Грає моя улюблена пісня "Darlin"



Хто дивиться Теорію Великого Вибуху зрозуміє мене.


Але чогось не вистачало. Може келишок вина? Стоп, якого вина?


А зрозуміло чому мене на вино потягнуло. Це із-за мила яке я зараз тестую і про яке постійно думаю. 



Воно ж з напів солодким вином.



Склад



Об'єм75 +- 5 г.

Мило винне In Vino Veritas (Sweet)

Мило було дуже красиво запаковано видно що Gvantsa Ebralidze підійшла до цього з відповідальністю і креативністю. Також є фірмовий знак «by Gvantsa» та відбиток пальця, як печатка.




В листівці яка за допомогою мотузки прикріплена до мила є вичерпна інформація про склад, об’єм і ціну.




Дуже шкода було розпаковувати. Але хотілося побачити що там


В середині


Мило було схоже на каву з молоком. Милом можна користуватися тільки коли вам вже виповнилося вісімнадцять років. Можна просто нюхати і захмеліти.


Мило гарно піниться і зволожує шкіру.


Після нього я не користувалася ні кремом, ні молочком для тіла


Хочеться щоб було побільше такого чудового мила як by gvantsa



Продукт був наданий для незалежного тестування компанією Hand Crafted Soap by Gvantsa

Коментарі

Популярні публікації