Грузинські Чорнобривці

#--------#-------#

Чорнобривців насіяла мати. 
У своїм світанковім краю

Та й навчила веснянки співати

Про квітучу надію свою.

Як на ті чорнобривці погляну,
Бачу матір стареньку,
Бачу руки твої, моя мамо,
Твою ласку я чую, рідненька.

Я розлуки та зустрічі знаю,
Бачив я у чужій стороні.
Чорнобривці із рідного краю,
Що насіяла ти навесні.

Прилітають до нашого поля
Із далеких країв журавлі.
Розквітають і квіти, і доля
На моїй українській землі.

#--------#-------#


Я люблю відкривати для себе щось нове, а нове мило це для мене подвійна радість. Дякуючи Yuliya Arkhipenko та її блогу Mandaryna beauty blog з натуральним органічним милом ручної роботи української майстрині грузинського походження Гванци Ебралідзе я здається вже давно знайома.



Мило з серії Natural Touch з чарівною назвою "Чорнобривці"


Мені дуже сподобалося оформлення: мило обмотане мотузкою на якій висить вкладиш з логотипом by Gvantsa - HAND CRAFTED SOAP - та з інформацією про продукт.


Склад - олії: кокосова, оливкова, пальмова, макова, зародків пшениці, макадамії; лужний розчин; какао - пудра; спіруліна; ефірні олії: гарденія, тубероза, неролі.

Вага - 65 +- 5г.


Від виробника:

Мило ручної роботи by Gvantsa зроблено холодним та гарячим способами, тобто з нуля або з гліцеринової мильної основи, яка не містить шкідливих миючих засобів та лаурилсульфату натрію.

Я використовую тільки високоякісні інгредієнти, базові олії преміум-класу, природні ексфоліанти, глини, чудові ефірні та арома олії, які залишають шкіру зволоженою.

Зазвичай я роблю мило невеликими партіями і воно представлено в шести різних серіях:

Серія Natural Touch - це мило виготовлене холодним або гарячим способами зі 100% натуральних інгредієнтів

Серія Gentle Touch - мило чи інші продукти для чутливої шкіри, які безпечно використовувати для маленьких дітей та немовлят

Серія Bubble Touch - забавне мило з цікавими ароматами (жувальна гумка, піна колада, мохіто та інші.) та різними веселими вставками-іграшками, або мило для СПА процедур.

Серія Erotic Touch - це мило пікантних форм або з ефірними оліями - афродизіаками

Серія Elegant Touch - мило з елегантним дизайном та стилем

Серія Exclusive Touch - мило, яке створюється виключно на замовлення клієнтів, для особливих випадків, таких як дні народження, весілля, хрещення та будь-які інші.

У моїй крамниці ви також можете придбати вироби ще однієї майстрині, Ірини Щербань - це чудові теддіки та ляльки ручної роботи: Тильди, котики та інші.

Коли я розкрила мило, воно мені нагадало тістечко.


А зверху квіти чорнобривців. 




Навіть було шкода було ним починати митися. Щоб не зіпсувати таку красу.


Але все таки я зважилась. І мені сподобалось. Дуже гарна піна після якої шкіра стає ніжною. І не потрібно використовувати інші засоби для догляду за шкірою.

Я задоволена. Буду і далі користуватися цим тістечко милом з чорнобривцями.

Продукт був наданий для незалежного тестування Hand Crafted Soap by Gvantsa

Коментарі

Популярні публікації