Все в піні

Пінка це щось легке, майже повітряне. Для літа якраз підійде.


1) DAY by DAY cosmetics – пінка для вмивання

Для жирної та нормальної шкіри.


Цей продукт більш схожий на гель чим на пінку. Тонік цієї ж марки.

Об'єм: 150 мл.
Країна виробникУкраїна.


Для нормальної та схильної до жирності шкіри.


Легка гель-пінка з ніжним ароматом чудово очищує шкіру від забруднень і знімає макіяж. Контроль блиску.


Екстракт м'яти тонізує та освіжає шкіру. Підвищує природні захисні функції.

Екстракт лимону відлущує відмерлі клітини. Нормалізує виділення шкірного жиру. Сприяє очищенню і звуженню пір.


Покращує колір обличчя.

Об'єм: 150 мл.
Країна виробник Українсько-Ізраїльське підприємство «Вельта-Косметік» м. Дніпропетровськ.

P.S. я не просто так майже кожен день писала нові огляди продукції. Справу в тому, що відпустка вже кличе мене. Але після неї будуть нові статті про: крем для обличчя, гель для вмивання, шампунь, бальзам для волосся.. та багато іншого.

Плюс до цього я замовила собі wonderbox 

Також я б хотіла кожного місяця замовляти собі нову коробочку краси liferia secretbox UAbox Sistersbox  Love Nature Box (здається нікого не забула)

Іще я приймаю участь в блогерському боксі 3 не знаю коли він точно до мене прийде і з чим. Приймайте участь також, завдяки Анні може прийняти участь кожен хто проживає на території України.

Так от здається все. Заходьте до мене написати коментар під оглядом, ставайте постійними читачами моїх сайтів цього і в wordpress 

Бажаю теплих літніх днів, багато сміху, радості. І мирного неба.

Коментарі

Популярні публікації