пʼятниця, 26 червня 2015 р.

Все в піні

Пінка це щось легке, майже повітряне. Для літа якраз підійде.


1) DAY by DAY cosmetics – пінка для вмивання

Для жирної та нормальної шкіри.


Цей продукт більш схожий на гель чим на пінку. Тонік цієї ж марки.

Об'єм: 150 мл.
Країна виробникУкраїна.


Для нормальної та схильної до жирності шкіри.


Легка гель-пінка з ніжним ароматом чудово очищує шкіру від забруднень і знімає макіяж. Контроль блиску.


Екстракт м'яти тонізує та освіжає шкіру. Підвищує природні захисні функції.

Екстракт лимону відлущує відмерлі клітини. Нормалізує виділення шкірного жиру. Сприяє очищенню і звуженню пір.


Покращує колір обличчя.

Об'єм: 150 мл.
Країна виробник Українсько-Ізраїльське підприємство «Вельта-Косметік» м. Дніпропетровськ.

P.S. я не просто так майже кожен день писала нові огляди продукції. Справу в тому, що відпустка вже кличе мене. Але після неї будуть нові статті про: крем для обличчя, гель для вмивання, шампунь, бальзам для волосся.. та багато іншого.

Плюс до цього завдяки прекрасному блогеру я замовила собі wonderbox 

Також я б хотіла кожного місяця замовляти собі нову коробочку краси liferia secretbox UAbox Sistersbox  Love Nature Box (здається нікого не забула)

Іще я приймаю участь в блогерському боксі 3 не знаю коли він точно до мене прийде і з чим. Приймайте участь також, завдяки Анні може прийняти участь кожен хто проживає на території України.

Також я приймаю участь в двох розіграшах: 1, 2 (схрестила пальці на удачу) 

Так от здається все. Заходьте до мене покормити рибок, написати коментар під оглядом, ставайте постійними читачами моїх сайтів цього і в wordpress 

Бажаю теплих літніх днів, багато сміху, радості. І мирного неба.

Немає коментарів: