крем-емульсія AILATAN

Коли пройшли новорічні і різдвяні свята, але все одно хочеться дива, мені на допомогу неочікувано прийшов крем-емульсія від AILATAN


І тут коли і підняла кришечку мене чекала заглушка, це перший раз, коли я її побачила в якомусь засобі. Але забігаючи наперед, я зрозуміла для чого вона мені на майбутнє знадобиться. 50 мл. використовувати зранку і вночі, крем-емульсія все одно не швидко закінчиться, так що я її буду ще довго брати з собою. В поїздці без заглушки нікуди.        


Для використання потрібно легко натиснути на помпу, один раз, а не так як я люблю побільше, і нанести масажними рухами на обличчя. І все, ваша шкіра захищена на цілий день, щоб погода нам не підготовляла.  


Навіть якщо вас закрутить життя, про крем-емульсію ви не забудете, бо ваша шкіра стане зволоженою, ніжною і доглянутою. І у вас з'явиться впевненість в собі, і вас вже буде важко зупинити.


Продукт був наданий для незалежного тестування Ailatan

Коментарі

Популярні публікації