Tropical naturals Dudu-Osun black soap

Мені завжди подобалось щось екзотичне, спочатку це були фрукти, а потім і догляд за шкірою.


І мені пощастило знайти: чорне мило Tropical naturals Dudu-Osun від Africa_tory. Мило, екзотика і догляд все це зібралось разом в одному засобі.



Я використовувала його так, спочатку вспінювала в руках, так як мило має скрабуючі частинки, а потім цю пінку наносила на обличчя. При першому використанні трішки пощипувало, дуже мало, під час наступного цього вже не було. Шкіра стала м'яка, не було стягнутості, після нього не хочеться більше нічого використовувати. Спочатку я думала, що аромат буде як у дігтярного мила. Але, ні саме мило має легкий лісовий аромат.



Під час використання у мене швидше стало зникати постакне та шкіра стала чистіша (якщо б іще відучитися її постійно торкатись руками).


Під час системного застосування стало менше жирного блиску на шкірі, вона стала виглядати свіжіше, і чистіше. Я переконана, що моїм майбутнім онукам воно теж сподобається, так як 150 г. вистачить і їм.



Продукт був наданий для незалежного тестування africa_tory

Коментарі

Популярні публікації