Шоколадно-цитрусове мило від "Фабрики Натхнення"

Мило мені дарує тільки приємні емоції, але Шоколадно-цитрусове мило від Фабрика натхнення стало для мене винятком.



Чому? Тому що у нього аромат шоколаду, а мені його зараз не можна, бо я постую. Якби ви знали як я чекаю Великдень 🙊   



Окрім головної упаковки є ще крафтовий папір на якому є побажання. А потім вже мило, воно таке гарне і пахуче, має два кольори і воно заворожує.


Чомусь на сайті nathnennia написано, що це зимове мило, може того що воно з цитрусами. Але для мене воно більше весняне, коли починає сяяти сонечко, як апельсинка.


І що б у мене не було депресії за бажання наїстися шоколаду, я користуюсь шоколадно-цитрусовим милом. Воно для шкіри набагато корисніше, очищує, зволожує, пом'якшує, освіжає і тонізую.


Продукт був наданий для незалежного тестування Фабрика натхнення - nathnennia.com
інтернет - магазин - nathnennia.com.ua



Коментарі

Популярні публікації