Суха чистка від Beautiful You

Суха чистка для обличчя від BeautifulYou Твоя чарівність від природи спочатку я думала, що це щось схоже на убтан. Навіщо читати: спосіб застосування. 


Але не все так просто. Потрібно 0,5-1 ч. ложки розвести гарячою водою (1:2; 1:3) почекати, нанести на очищене обличчя. Та залишить на 15-20 хв., потім ретельно все змити.


Я перед прийомом ванни беру мисочку наливаю гарячу воду і додаю суху чистку. Поки я подивлюся всі історії і почитаю всі пости в інстаграм, вода стаю прохолодною. 


Наношу на обличчя і на 15-20 хв. заходжу на wattpad і читаю нові глави. Поки суха чистка глибоко очищує пори, вирівнює і матує поверхню обличчя. Вона працює. 


Як я люблю всі захисні покриття на упаковці наприклад мембрани, чи замочок "потягни і відкриєш". Це значить що до вас ніхто нею не користувався.  


Продукт дуже економний, бо ним потрібно користуватися тільки 1-2 рази на тиждень. Економія, очищення, догляд, відновлення... дуже багато плюсів. Для мене є тільки один мінус beautifulyou немає в інстаграмі і не зрозуміло чи будуть вони на HANDMADE-Expo бо я так люблю все перепробувати, понюхати, так сказати познайомитися ближче.   


Коментарі

Популярні публікації