Малиновий коктейль від Младна

🌿 Натуральна Українська косметика ручної роботи. Не тестується на тваринах 🐱 і підходить вегетаріанцям. Звісно я давно хотіла її спробувати, і дякуючи biryuzovaya мені це вдалось.


І почала я з Пасти для душу "Малиновий коктейль".  Але я не знала з якого боку до неї підійти, точніше як нею користуватися. Вона мені нагадувала віск, але що далі.  

СКЛАД

СКЛАД

Щось малинки захотілось, але зараз не про це. А про загадкову малинову пасту для душу, яка має щільну консистенцію. Я таки знайшла вихід, взяла чайну ложечку і дістала невелику кількість пасти. Потім нанесла на вологе тіло, і малини захотілось ще більше.


Після змивання на шкірі залишається свіжість і очищення, і легкий малиновий аромат. Пасти вам вистачить надовго, так як її не потрібно багато, зовсім трішки. І настрій почав підніматися, і ти вже не зважаєш, що на вулиці який день іде дощ.   


Коментарі

Популярні публікації