Маска швидкої дії Ailatan

Якщо ти постійно поспішаєш, та навіть якщо ти полюбляєш затриматись подовше в ванні, ця маска тобі підійде. Маска швидкої дії з алоє та амінокислотами вівса від Ailatan


Погода цього року дивує (як і цей рік) то +10, то на наступний день +30. Шкіра дуже страждає від таких перепадів температур. Їй потрібне зволоження і живлення в великих дозах.


Великий плюс цієї маски окрім того, що вона працює це заглушка, я думаю не тільки мені подобаються такі речі. І куди б я не поїхала в цьому році (все можливо) я візьму її з собою, і буду точно знати, що вона залишиться ціла.


Користуючись маскою на регулярній основі, я стала помічати, що шкіра стала краще реагувати на спеку, мій жирний блиск з кожним разом ставав набагато менше. І великий плюс тут зіграв комплексний догляд спочатку маска швидкої дії, далі тонік міцелярний з вітамінами A, E, F, і крем-емульсія.


Продукт був наданий для незалежного тестування Ailatan

Коментарі

Популярні публікації