Фітомаска і ексфоліант-крем від ТМ Irene Bukur

Сьогодні я вам розповім про два засоби для догляду за шкірою обличчя. Які я використовую два рази на тиждень. Щоб очистити шкіру і надити свіжості і сяйва. І обидва вони від ТМ Irene Bukur


Перша це фітомаска "Екстракт миттєвої краси" яка має 9 цілющих трав, олія мигдалю і какао, пептидний комплекс.


СКЛАД:


Люблю використовувати маски в яких так багато корисних екстрактів. Які допомагають моїй шкірі стати чистішою та привабливішою. 


Має кришечку яка легко відкривається навіть мокрими руками. Я полюбляю робити маски під час прийому ванни, тому мені це дуже підходить.


Маска має захисну мембрану, це дуже великий плюс. Це значить, що до вас нею ще ніхто не користувався. 


Після використання цієї маски на наступний день моя шкіра виглядає так наче я відпочивала, а не дивилась півночі дорами.  


******

Другий це тестер ексфоліант-крем який має білу глину, кору білої верби і екстракт журавлини.


СКЛАД:


Як кажуть менше слів, більше діла. Цей ексфоліант-крем так і робить. Він доглядає і допомагає вашій шкіру виглядати краще.


Легка скрабуюча дія, яка гарно очищає і доглядає за обличчям. І робить шкіру сяючою.


Продукт наданий для незалежного тестування компанією Жива косметика Irene Bukur
 

Коментарі

Популярні публікації