Обліпихове мило від "Фабрики Натхнення"

Мило - це моя любов, тим більше воно від nathnennia але є один мінус, воно дитяче



Але Фабрика натхнення мене заспокоїла: мило підходить для дітей будь якого віку.



Але багато хто може сказати, що огляд не об'єктивний. Але поки в мене немає дітей, я ще дину, принаймні в душі.


Так що перейдемо до огляду. Ось що ми знайдемо під помаранчевою обгорткою, це так мило.


Далі саме мило, я б його назвала заспокійливим, бо воно таке приємне на дотик, таке гладеньке.


Воно на відварі календули та збагачене обліпиховою олією, тому мою шкіра просто радіє цьому заряду вітамінів.


А після його використання, щоб не втрати відчуття ніжності і захищеності, я не використовую нічого більше. 


Продукт був наданий для незалежного тестування Фабрика натхнення - nathnennia.com

інтернет - магазин - nathnennia.com.ua


Коментарі

Популярні публікації