«Енергія злаків. Інтенсив» від ТМ Irene Bukur


Давно такої весни не було. Зима не хоче йти, а весна наче я зранку: ще п'ять хвилиночок, будь ласка дайте поспати:) Так за цих перепадів температури у мене шкіра почала себе погано почувати, і я стала схожа на змію яка змінює шкіру. Але я не хочу з цим миритися і вирішила спробувати: біокрем для обличчя «Енергія злаків. Інтенсив» від ТМ Irene Bukur


Компоненти: масло Ши, морські водорості, кукурудза, жито, ехінацея, екстракт розмарину, соєва олія, олія рису.


Завдяки цьому кремові я стала раніше прокидатися, так як він не вбирається занадто швидко. А виходити на вулицю потрібно тільки через 30 хвилин після нанесення.


Мені подобається баночка, все лаконічно, нічого зайвого. Вся інформація знаходиться на коробочці, але якщо вам її замало то можна зайти на сайт ТМ Irene Bukur


Я б назвала цей стиль: під скло. Хочеться вже відкрити, щоб побачити, що там всередині.


Але не так все просто, тут іще є пластиковий запобіжник, мене зажди радує, що він є. 


Ось і крем, він схожий на хмаринку, мені вже другий засіб від  ТМ Irene Bukur нагадує хмаринку, перший був: Ніжний мус для вмивання


Крем дуже економний, так як має густу консистенцію. Рекомендовано: як крем "день-ніч" для всіх типів шкіри в холодну пору року (зима - весна)


Ваша шкіра вам подякує за такий догляд, побільше балуйте її. І вона буде: зволожена і відновлена. І у вас буде гарний настрій, незважаючи ні на що.



Продукт наданий для незалежного тестування компанією Жива косметика Irene Bukur

Коментарі

Популярні публікації