Кокосова олія від "Фабрики Натхнення"


Коли я взяла цю баночку в руки, я не знала що з нею робити. Ні, звісно я чула, що всі хвалять кокосову олію, що нею можна все замінити. Але чути це одне, а самій спробувати це інше. Так що почнемо.



Кокосова олія – це найбільш відомий та перевірений часом засіб для волосся. Надає волоссю здорового блиску, укріплює волосся. Кокосову олію можна застосовувати самостійно, так і в комплексі з іншими засобами.


Саме для волосся я й використовувала кокосову олію. Рецепт я знайшла в vikituks (ви тільки подивіться яке в неї волосся, просто мрія)


Волосся стало менше випадати і мити голову я стала рідше. Кокосова олія нагрівається від вашого дотику, і коли дуже спекотно то вона змінює повністю свій вигляд.


У мене такі грандіозні плани хочу її спробувати в: демакіяжі, догляді за шкірою рук і ніг, можливо і в куховарстві. Цієї баночки вистачить на довго.


Продукт був наданий для незалежного тестування Фабрика натхнення - nathnennia.com
інтернет-магазин - nathnennia.com.ua

Коментарі

Популярні публікації