Ніжний мус для вмивання від ТМ Irene Bukur

Десь рік тому я побувала на презентації авторської живої косметики ТМ Irene Bukur


Де я дізналася головні засади компанії: свіжа зелена сировина, свіжий продукт, науково-дослідницький підхід і гарантія якості та ефективності


Фото з презентації ви побачите нижче, а зараз я хочу розповісти про: Ніжний мус для вмивання


Має в своєму складі: олію неролі, екстракт липи і волошки.


Тюбик милого рожевого кольору, на якому білими літерами написана вся інформація про продукт. Великий плюс має захисну мембрану.


Дуже легко відкривається, навіть я сонна зранку змогла, той ви зможете.


Засіб має легку текстура і білий колір. Зранку він мені нагадує легкі хмаринки, а ввечері маленьку вівцю яка скаче по цім хмаринкам. І нагадує що пора спати. 


Мус настільки ніжний, що ви після його використання відчуваєте себе принцесою. Шкіра ніжна як шовк, немає цього набридливого жирного блиску. І ви сяюча готові йти підкорювати світ


А зараз фотографії з презентації. Їх не так багато, як здається на перший погляд:) 


Продукт наданий для незалежного тестування компанією Жива косметика Irene Bukur
  

Коментарі

Популярні публікації