Осінь з інтернет-магазином lacsante.shopium.ua

Так як мене дивує Lac Sante ніхто не може. Чому? Читайте далі ⇓


Я звикла до гелевих текстур, максимум порошкових. А тут, коли я відкрутила кришечку і зняла захисну мембрану


я побачила якусь суміш. І що з нею робити? Прочитавши спосіб застосування Я в всьому розібралася.



Поєднання лікувальної мінеральної грязі, композиції трав та ефірних олій, тонізує, надає антисептичну, антибактеріальну та протизапальну дію, регенерує та живить тканини, зміцнює судини.


Обов'язково перемішайте скраб перед використанням. І беріть трішки, він дуже економний. Не забруднює ванну, дуже легко відмивається зі шкіри. 


Я б назвала його новорічним і не тому що він творить дива з вашою шкірою, вона стає гладенькою, сильною та пружною, набуває підтягнутого вигляду. А тому, що якраз на Новий рік ми дозволяємо собі зайвого. І ось тепер є вихід 


Продукт надано для незалежного тестування інтернет-магазиномlacsante.shopium.ua


Коментарі

Популярні публікації