Orange butter shower scrub energising with microgranules Ziaja

Перше на що я звернула увагу це упаковка, не звичайна пляшечка, а баночка. Відразу прокинулась така цікавість: а що там всередині. Але максимум, що я побачила це захисна мембрана, тому я вирішила, що ця оригінальна баночка їде до мене додому.


І знаєте що саме цікаве, коли заходиш в ванну кімнату і бачиш цю помаранчеву баночку, то відразу пропадає осіння хандра, депресія і поганий настрій.


Дома коли я вже зняла захисну мембрану,


то побачила море помаранчевого скрабу.


Скажіть легко переплутати з джемом


Він містить: помаранчеве масло, коко-глюкозид та вітамін Е.


Коли його наносиш на вологу шкіру масажними рухами він стає білого кольору. Він такий делікатний і легкий, що тим кому подобається жорсткий ефект, він не підійде.


Буває час коли хочеться ніжності, м'якості і коли просто набрид дощ за вікном. Ziaja тонізуючий скраб для душу з мікрогранулами вам подарує все це.


сайт: ziaja.ua
instagram: ziaja_ukraine
facebook: ZiajaUkraine


Коментарі

Популярні публікації