Lac Sante oily skin conditioning shampoo

Всі ми хочемо щоб наше волосся довше мало свіжий вигляд. Я як власниця жирного волосся, не люблю і не маю часу мити волосся кожен день. Але воно швидко забруднюється і доводиться це робити. І я почала шукати вихід з цієї ситуації.


З Lac Sante я вже давно і позитивно знайома, тому вирішила спробувати шампунь-кондиціонер для жирного волосся який придбала в lacsante.shopium.ua


Я розчісую волосся перед миттям, а вже потім наношу шампунь-кондиціонер на вологе волосся 


Трішки вспінюю, чекаю (слухаю музику) і змиваю.


Об'єм: 300 мл


Склад: Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Cocoamphodiacetate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Cocamide DEA, Hydrolyzed Keratin, Glycereth-2 Cocoate, Niacinamide, Bittern , Lupinus Albus Seed Extract, Polyquaternium-67, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional


Ропа Сакського озера - живить волосяні цибулини мінералами, мікро- і макроелементами, відновлює структуру волосся, активізує «пасивні» цибулини. Екстракт білого люпину - забезпечує активне постачання волосяних цибулин поживними речовинами, стимулює кровообіг в шкірному покриві голови. Вітамін РР забезпечує зволоження волосся і шкіри голови і прискорення росту волосся. Гідролізат кератину відновлює пошкоджене волосся, уповільнює їх старіння.


Тепер я пробую відучитися постійно торкатися свого волосся, але це важко. 


Я б назвала цей засіб для лінивих, чи для тих хто завжди поспішає/запізнюється. Для таких, які хочуть швидкий і якісний результат.

   

Коментарі

Популярні публікації