Літо з інтернет-магазином lacsante.shopium.ua

О, щось нове!!! Це завжди так надихає! Ось що я відразу подумала про зміцнювальна маска від випадіння волосся для нормальної і жирний шкіри голови з інтернет-магазину lacsante.shopium.ua



Ця маска мене трішки здивувала, спочатку я думала що засіб буде схожий на бальзам чи кондиціонер. Але ні!


Під кришечкою є заглушка яка не дозволяє засобу залишити своє місце перебування. А потім я побачила маску, так це було для мене не звично. Я мала справу з глиняними масками, але тільки для обличчя.


Але я не відступаю перед труднощами, і взявши невелику кількість засобу нанесла його на волосся. Спочатку було незвично сидіти з рушником на голові 15-20 хвилин, але потім я звикла. Після використання маски я наношу бальзам для волосся. Все виявилось дуже просто!


І я помітила що моє волосся довше залишається чистим, стало менше волосся на гребінці і повсюди. Дякуючи зміцнювальній масці від випадіння волосся для нормальної і жирний шкіри голови


Об'єм: 300 мл.



Застосування: нанести маску на чисте волосся, рівномірно розподілити на корені і по всій довжині локонів. Утеплити голову шапочкою і рушником, тримати 15-20 хвилин. Змити маску теплою водою, при необхідності використовувати бальзам для волосся.


Біо-мінеральна маска помітно зменшує ламкість і випадіння волосся завдяки здатності лікувальної грязі живити корені, стимулювати мікроциркуляцію, прискорювати процеси регенерації та активувати пасивні волосяні цибулини. Високосорбційна блакитна глина позбавляє забруднень, надлишкових секрецій, екстракти лопуха, ламінарії та кропиви пом'якшують та зволожують шкіру, надають волоссю блиск.


Продукт надано для незалежного тестування інтернет-магазином lacsante.shopium.ua



Коментарі

Популярні публікації