Львівські покупки

В Львові ти кожен раз відкриваєш для себе щось нове. Собори, бруківку, шоколад, кав'ярні... Мені хотілось придбати в Львові щось незвичне, щось цікаве. І я знайшла це

Дякуючи відомому Українського ютуб блогеру Maria Belova я відкрила для себе Щось цікаве / Something interesting


😊😊😊


Звісно я купила собі пляшечку


і TUKONI


і якщо ви проживаєте в Вінниці, чи хочете перейти на made in Ukraine, то приходьте на відкриття ШоШоурум


😸😸😸



як це можна було не придбати lizzy.illustration


повністю згодна


Мені подобаються кактуси:)


Я давно хотіла спробувати санітайзер, ось і випала нагода


І пляшечка для мого активного дня


🙈🙉🙊

Ви точно повз нього не пройдете Apothecary - Skin Desserts Я просто закохалася в їх скляні баночки, але я б просто їх не довезла:(












✌✌✌

З SOTИ - Медові Подарунки я знайома давно, і шкода, що в Києві дуже маленький вибір. Тому я і приїхала в Львів.


Медова олія для тіла, більше і більше меду:)


Олія демакіяж з прополісом 


Мило і передбачення:)


💕💕💕

І різні дрібнички


Мило, ні мені ніколи не буде багато


Унікальна рожева сіль



Листівка


Це так мило:)


ШОКОЛАД ☺


💃💃💃

Ще хочу завітати до Львова, тому що Львів кожен раз відкриває для тебе щось нове. А ви вже були в Львові?

Коментарі

Популярні публікації