SOTИ hand & body cream "Lavender"

Я планую цим літом з'їздити до Львова. Я вже там була, але давно і дуже поспішала. Але як відомо у Львові поспішати треба повільно. Тож поки я пакую валізи, ви зможете ознайомитися з частинкою Львова який я знайшла в Києві.


Крем для рук та тіла "Лаванда" від SOTИ містить в своєму складі професійне поєднання тільки натуральних компонентів, кожен з яких окремо являється ефетивним косметичним засобом для зволоження, захисту та живлення вашої шкіри.


Склад: Бджолиний віск, масло ши, масло какао, масло кокоса, оливкова олія, композиція ефірних олій "Лаванда"






Об'єм - 40 мл.


Консистенція: батер


Зроблено в Україні


Після ранкової спеки ввечері я приймаю ванну щоб освіжитися, а потім на все тіло наношу крем для рук та тіла "Лаванда". Він повільно розтає і його легко розподілити, і він так швидко зникає з шкіри не залишаючи після себе липкості. 





Шкіра стала м'якенькою і вже готова до поїздки. Головне щоб погода не підвела і дощ не завадив мені всім покази мій відновлений вигляд.



Коментарі

Популярні публікації