Молочна ванна від "Крамниці мильних скарбів"

У мене є одна така невеличка мрія. Я хочу прийняти молочну ванну. Хтось може сказати що це марнотратство, хтось просто не любить молоко. Але на все це у мене є відповідь ↣ 


Це молочко для ванни від Крамниці мильних скарбів Коли я його побачила це було три так: баночка, кришечка і ложечка. Придбала я її в «Купуй своє» з іншою цікавою українською продукцією. 




Молочко для ванни - чудовий засіб для догляду за шкірою тіла. До його складу входить олія виноградних кісточок, яка зволожує шкіру, насичує корисними речовинами, робить її еластичною та пружною. Таке молочко особливо рекомендоване для сухої та чутливої шкіри.


Спосіб застосування: розчинити 50 г молочка на одну ванну.


Виробник: ПП "Дельта Принт"


Вироблено: в Україні



Просто відкриваєш кришечку, і з допомогою дерев'яної ложечки набираєш молочко. Потім додаєш прямо в ванну і 15-20 хвилин розслабляєшся. 



Всі на нього в ванній звертають увагу: а що це таке красиве, а подаруй мені. Добре що він такий економний, і його на довго вистачає, а то хочеться ним постійно користуватися. 



Ось і збулась моя мрія про молочну ванну, тепер буду мріяти про ванну з шампанського ☺   



Коментарі

Популярні публікації