Red clay від M&D

Скоро настане весна, я вже її відчуваю, і хочеться до неї підготуватися. Це три етапи: спорт, правильне харчування і догляд за тілом.



  • Спорт - у мене почнеться коли спаде сніг.


  • Правильне харчування - скоро буде перед пасхальний пост, який я завжди дотримуюсь, там і буде правильне харчування 


  • Догляд за тілом - скраб для тіла.


Про скраб для тіла я можу говорити годинами ☺ А ще з таким ароматом як в M&D Red clay



Об'єм - 150 г.




Країна виробництва - Україна



Склад:
цукор, кокосова олія, олія рисових висівок, емульгатор, червона глина, ефірна олія іланг-іланг та лемонграс, вітамін Е.



Коли я відкриваю баночку зі скрабом спочатку я вдихаю аромат червоного апельсина (це може затягнутися на довго)) Потім я наношу його на тіло масажними рухами. 




Одна порада: розмішайте скраб перед нанесенням, щоб всі компоненти змішалися.    



Скрабуючі частинки досить великі, і спочатку це трішки лякає.


Але потім коли ти його наносиш на вологу шкіру, то відчуваєш його легкість.


Я беру зовсім трішки скрабу, наношу на зволожену шкіру, потім легко все змиваю водою.


Шкіра після нього, така ніжна, оксамитова, наповнена і сяє.  


З M&D Natural Cosmetics до цього я була не знайома, але покористувавшись скрабом, я пожалкувала що раніше це не зробила.



Продукт надано для незалежного тестування M&D косметика ручної роботи

Коментарі

Популярні публікації