Сucumber face toner Ziaja

Мій ранок починається з очищення, тонізування і зволоження. Сьогодні я б хотіла більше розвинути тему тонізування. У мене тип шкіри жирний, тому мені в ніякому разі не можна підходити до засобів які містять спирт. Тому я і обрала тонік для обличчя огірковий ziaja


Для жирної комбінованої та нормальної шкіри. Не містить спирту. Делікатний тонік, що не містить спирту, для щоденного догляду обличчя та шиї. 


Містить екстракт м'якоті огірка та провітамін В5. Ніжно очищує шкіру та звужує розширені пори. Має заспокійливі властивості, зволожує та вирівнює колір обличчя.


Готує шкіру для подальших косметичних процедур.


Спосіб застосування: нанести ватним диском після очищення шкіри. Уникати області навколо очей.


Країна виробник:
Польща


Об'єм: 200 мл.   


Колір: прозорий  



Чому я його купила. Звісно за упаковки, всюди огірочки)


Дуже зручна кришечка


яка легким порухом пальця відкривається. Потім тебе огортає легкий огірковий аромат.



за допомогою дозатора легко нанести ту кількість яка тобі потрібна. Масажними рухами, за допомогою ватного диску, нанести на обличчя.



І ти весь день відчуваєш свіжість та чистоту.

Коментарі

Популярні публікації