Dobre Mylo Сакського озера

Коли я тримаю в руках новий брусочок мило, це така дитяча радість. Ти знайшов що шукав, він незвичайний, у ньому все ідеальне від упаковки, до того що в середині. Так що милом мене важко здивувати, але Аліна та "Dobre Mylo" це змогли зробити.



Забігаючи на перед скажу що з "Добрим милом" я давно знайома завдяки українській коробочки краси, але про це в інших оглядах.

Перше що мені дуже сподобалось це пакування


Увага до кожної деталі. Після такого ще більше захотілось побачити, що в середині.


ще залишилось зовсім трошечки


і ось ціла коробка мила з квітами і апельсинами


В коробочці було п'ять брусочків мила, про кожний я скоро докладно розповім. 


Почну я з рослинного мила: грязьове 




Склад:

Рослинні олії:
олія кокосу рафінована,
олія какао нерафінована,
олія насіння соняшника нерафінована,
олія насіння білої гірчиці власного виробництва,
олія рижія власного виробництва.




Пережир: 3% олія ши (каріте).


Поживності:
грязі мулові сульфідні Сакського озера,
натуральне коров’яче молоко домашнє,
натуральний шовк.


Без додавання води!



Аромат: без специфічного аромату, легкий аромат морського бризу.


Без температурної обробки! Остання партія була виготовлена холодним способом від 07 лютого 2016 року.


Даний сорт натурального мила малопінний, через велику кількість грязей Сакського озера (20%+). 




Ручна робота! 


Нетто: 100 грамів.



Ніжний легкий масаж, від використання цього мила робить шкіру м'якою і гладенькою. Легка пінка дуже гарно очищує і розслабляє. Я не очікувала такого від мила, думала стягне шкіру і тільки молочко допоможе мені. Але ні, мило прекрасно зволожило її і я після нього більше нічим не користувалась. Ніжність і догляд поєдналися в одному шматочку мила. 

Продукт був наданий для незалежного тестування Dobre Mylo

Коментарі

Популярні публікації