У пошуках made in Ukraine



Ось і настала осінь! Для когось це початок навчання, а для мене це закінчення літа


Але не будемо про сумне, адже в перші осінні вихідні проходить фестиваль У пошуках made in Ukraine


Цей фестиваль набагато більший чим минулі. І я відразу знайшла цікаве для мене Kayra's crafts


я придбала собі: мило-маску "Ночі Марокко" з марокканською чорною глиною і мило бельді "Кропива і ромашка". На фото милий дитячий капелюх який власноруч робить lesia_e




придбала - мило для вмивання: шоколад - кедр - лимон.




я придбала: милко-скраб липа з медом та вівсом




Тепер одяг




придбала: мило Cocos - пісочний пілінг, мило Swan - морква і гарбуз, зубна паста Happydent, трояндова міцелярна вода Selaltm і олія пшеничних зародків від Cocos



я придбала: маску-скраб для обличчя, мило "лимон-бергамот", "рожевий пілінг" скраб для тіла та "імбирний пряник" праліне для душу (і подарунки).







придбала: фруктовий спрей-тонік


Що мені подобається, що на кожному фестивалі можна зустріти іноземців. Можна розважитись дітям і скупитися дорослим. Але потрібно знати за чим ти йдеш, бо купиш все.  

Коментарі

Популярні публікації