Презинтація Suemade

З suemade я познайомилась в Підвалі. Де накупувала собі мила і гідрофільну олійку для вмивання та зняття макіяжу


Потім я дізналася що відкривається новій магазин в Києві. І я вирішила що треба ближче познайомитися з продукцією і власником.


Власницю звати Анна і вона вирішила сама робити засоби для догляду за тілом і волоссям за алергії дитини.


І іще мені було дуже цікаво: чому саме suemade?


Вам теж цікаво? Даю підказку. Уважно подивіться на Анну, на її волосся, воно кучеряве. І згадайте фільм про відому кучеряву дівчину.


Тепер перейдемо в магазин. В ньому скільки всього є, від мила (там скільки мила, я хочу там жити))


і бомбочки


до засобів за доглядом за вусами


Бельді і ніжне мило для дітей



Швидкий засіб від прищів


Алое гель


крем для обличчя "Шавлія"


олійка для брів і вій



для волосся


для губ


крем та бальзам для обличчя


бальзам та олія для нігтів і кутикул



крем гіпоалергенний, бальзам і скраб 



чай для ванни



Скраб


tooth powder і гель для душу



засіб для засмаги і від комарів



свічка-бальзам для тіла, ефірні олії і сіль для ванни



туш для вій і мінеральна пудра



уютан



глина та сакська глязь


бальзам для рук і ніг


Butter


Варення від Анниної бабусі



І в магазині є поличка зі Смаком Життя



Ось мої подарунки і покупка



Іще в новому магазині я була не сама, а з українськими блогерами: annyday biryuzovaya bysinkj lanectarine satupanda


Бажаю Анні успіху, багатих покупців і щоб про її продукцію дізналися за межами України!

Коментарі

Популярні публікації