Сьомий фестиваль "У пошуках made in Ukraine".

Щоб я пропустила фестиваль "У пошуках made in Ukraine" повинно статися щось таке, таке... Цей я також не пропустила і пішла не сама, а з відомими українськими блогерами: Даша, Аня, Саша.

Фестиваль починався з помпонів, хто читає блогера Lizka Krasnova той теж хоче таку симпатичну штучку на сумку.



Мені сподобалася ця футболка


Було дуже багато різноманітного вбрання







Сумки


Український стиль з кожним роком стає все популярнішим.


Зона для відпочинку: багато сіна і квітів









Медова комора багато меду і догляду



Також на фестивалі було багато їжі. І здійснилася одна моя мрія я скуштувала равликів. 


І хліб


Загальне фото моїх покупок


Так багато мила, але все знаходилось в одному місті і деякі я давно хотіла придбати.











і шампунь




Шкодую тільки про те що ми не зробили загального фото. Все дуже сподобалось, багато нового і також старі знайомі. Прощаюсь з фестивалем до червня.

Коментарі

Популярні публікації