URODA польська краса


Так я згодна що побачивши назву URODA в тебе відразу виникають інші асоціації і далекі від краси. Але я не можу пройти повз чогось новенького і з ЄС 

Сьогодні піде мова про два продукти від URODA: Тонік безалкогольний і Крем інтенсивний зволожуючий.



Крем інтенсивний зволожуючий Melisa


Містить спеціально підібрані активні інгредієнти: екстракт меліси, екстракт зеленого чаю, провітамін B5, алантоїн і гіалуронову кислоту


Крем має легку текстуру, легко наноситься і швидко вбирається. Результат -шкіра здорова і доглянута.


Обсяг: 50 мл


Крем мені дуже сподобався. Коли в Києві мінлива зима: сьогодні +3 а завтра -10. Він мене рятував і від вітру, і від холоду, і від жирності.



Я дуже ним задоволена. Я просто закохана в цей крем. 


Безалкогольний тонік Melisa


Містить спеціально підібрані активні інгредієнти: 

Екстракт меліси регенерує, пом'якшує, заспокоює і освіжає. Знімає втому шкіри. Захищає від шкідливої дії вільних радикалів та сонячного проміння.



Екстракт зеленого чаю уповільнює ефект старіння шкіри, стимулює мікроциркуляцію, та підвищує еластичність. Має антиоксидантну дію, заспокоює та тонізує шкіру.



Сорбітол пов'язує воду на міжклітинному рівні, ефективно зволожує, розгладжує, підвищує еластичність і відновлює суху шкіру. 


Провітамін B5 загоює і заспокійливо діє на подразнену шкіру, покращує її колір.


Алантоїн регенерує пошкоджену шкіру, заспокоює, зволожує, розгладжує і пом'якшує її.


Обсяг: 200 мл




Тонік освіжає, пом'якшує, зволожує. Такий весняний,  легкий, свіжий тонік.


Особисто я тепер хочу спробувати всю лінійку Melisa від URODA. Особливо хочу спробувати міцелярну воду і бальзам для тіла.  

Коментарі

Популярні публікації