Бджолярій медовий

Чомусь зимою дуже хочеться щоб було літо, а літом щоб була зиму. Зараз зимою у мене найбільше бажання поспати, що б мене збудили десь у березні-червні. 

Але коли я була маленька, я любила ліпити сніговиків, гратися в сніжки, їздити на санчатах. 


Але зараз я респектабельна, доросла панянка, яка ходить на презентації сучасної класики від Люко Дашвар


'В цій книзі я хотіла описати розгублену людину. Розгубленість - це коли в країні мир, а в душі війна. Сіпаєшся і не знаєш, як бути. А коли війна запалюється в країні, в душі раптом настає мир. Спокій і злагодженість.'


Також я пишу відгуки на продукцію яку я спробувала.


Сьогодні мова піде про: крем шампунь масажний.


Я його придбала коли була "Виставка квітів" там окрім квітів можна знайти багато що цікавенького.


Склад: 


Результат:


Я його використовувала як шампунь, але моє волосся вже на другий день ставало жирним. 


Тож думаю його краще використовувати як масажний-крем для тіла, чи маска для волосся. 


Нанести на вологе волосся, надіти пакетик чи шапочку, і закутатись в полотенце. Потім все це змити бальзамом чи кондиціонером.


Дуже весняний шампунь, як де побачите рекомендую придбати. Може вам більше підійде чим моєму примхливому волоссю. 

Коментарі

Популярні публікації