Містичне мило з ароматом чайного дерева від KOKO soins


Від виробника: 



Наші мила готуються виключно на високоякісної безсульфатній основі. Безсульфатне мило м'яко і ніжно піклується про Вашу шкірі і не пересушує її.


Мило з ламінарією і спіруліна:

Ламінарія або морські водорості надають на шкіру фантастичне вплив: підтягують, тонізують, розгладжують, допомагають у боротьбі з целюлітом, виводять токсини, живлять шкіру, а також сприяють виведенню токсинів і підсилюють метаболічні процеси в тканинах.


Спіруліна володіє сильними відновлюють і поживними властивостями, сприяє омолодженню і насиченню клітин.

Я робила фотографії в гаю 


все було спокійно, але потім коли я розкрила мила


то подув вітер і здалось що зараз вийдуть Мавки і лісовики.


Дуже красивий малюнок на милі 



вигляд знизу 


коли я помилася цим милом, мене здивувала пінка зеленого кольору, я ж кажу містика 


шкіра після нього м'якенька 




дуже приємно до неї доторкатися



і я не використовувала нічого після мила, ніяких інших засобів для шкіри. Мило від KOKO soins стало прикрасою моєї ванної.


Продукт надано для незалежного тестування компанією KOKO Soins

Коментарі

Популярні публікації