"Ніжність бавовни" від KOKO soins

Я дуже довго ходила біля цього шампуню.


Я звикла що шампунь рідкий, і ніколи не користувалася твердим.





І як завжди мені було шкода розкривати коробочку


Бо можна було просто милуватися і згадувати: море, літо.




Склад: 


До використання цього шампуню я не знала що таке ніжність.


Тобі здається що ти потрапив в казкову країну де ти чуєш шум моря, крик чайок..


де тебе вже не цікавить буденність.


Хто хоче багато пінки раджу спробувати, дуже добре промиється волосся.  



І хоч здається що шампунь невеличкий на два рази вистачить, це не так. Він нескінченний.





я після використання шампунем не користувалася ні масками, ні бальзамами, ні кондиціонерами. Моєму волоссю шампунь від KOKO Soins дуже сподобався.


Продукт надано для незалежного тестування компанією KOKO Soins

Коментарі

Популярні публікації