I Love Ukraine від WonderBox

Хотіла бути першою хто отримає цю коробочку, що б мене не з’їла цікавість подивитися що в інших там в середині.



Так швидко я ще не йшла додому


Коробочка як завжди сама чарівність


В коробочці була листівка від фей WonderBox (дякую Anna Stryukov що розкрила їх справжнє ім'я). І дві листівки інформації про інші товари.


Ось швидкий погляд що в середині


І після цього мені було потрібно їхати на свято в Житомир


Житомир зустрів мене дощем і гарних фотографій на вулиці як тут не вийшло


Перше що йде по списку це:

Lac Sante – шампунь – кондиціонер «Живлення та зволоження для сухого та ламкого волосся»


В мене не сухе волосся, але ламке. І вже моє волосся встигло звикнути до шампунів для жирного волосся, думаю такий сюрприз йому буде корисний.


Ціна 300 мл – 89 грн

MIXTURA  гідрофільна олія для нормального типу шкіру «Льон і обліпиха»


У мене не нормальна шкіру, але гідрофільна олія мені дуже подобається. Хочу ще спробувати нашу dushka
Ось цей продукт мене найбільш зацікавив коли зайшла на їхній сайт там мило, а я миломан. Вже хочу все придбати.


Ціна 50 мл – 70 грн

Amarante  термальна вода «Класична»


У мене вже є така  Шкода що вже пройшло літо, тоді коли в Києві +35 вона підходить як раз.


Ціна 200 мл – 77 грн

ЯКА флюїд для обличчя «Для ідеального зволоження»


Я б назвала цю коробочку знайомство з ЯКА. Я просто з нею давно знайома, і знаю майже всі міста де її можна купити. Мені вона не в новинку, я згодна що багато її ще не знають. Але моя думка така що в Україні є ще багато якісної продукції яку можна було покласти в коробочку і були б усі різні марки. Що б в цьому переконатися приходьте 26-27 вересня на контрактову площу 

ЯКА мені дуже подобається я обов'язково буду використовувати флюїд тому що моїй шкірі дуже потрібне зволоження.


Ціна 60 мл – 40 грн

ЯКА  скраб для обличчя «Морквяний»


Може це якийсь збіг, але в мене тільки закінчився цей скраб і скоро буде про нього відгук в Пустых Баночках. Ось про нього стаття Дуже хороший скраб, я ним задоволена.

Ціна 100 мл – 37 грн

ЯКА гель для душу «Вербена»


Ось тут великий плюс тому що в мене є крем-гель для душу «Суниця лісова», а з вербеновою ще немає. Я вважаю що гелів для душу багато не буває.

Ціна 200 мл – 40 грн

Царство ароматов маска косметична «Для зміцнення і живлення волосся»


Тут я щось не зрозуміла. Ось наприклад я коли щось купую то дивлюсь обов'язково на штрих код. Я не буду цією маскою користуватися, якщо хочете приходьте 26 на Велике грузинське застілля чи 27 на контрактову площу я вам її подарую.


Ціна 140 мл – 55 грн

Illusor мінеральний бронзер Satin


Дуже хочу спробувати бо за інформацією в листівці правильно нанесений бронзер може приємно перетворити зовнішність – додати літнього тепла шкірі, здорового вигляду, і навіть візуально зробити обличчя худіше.


Ціна 10 мл – 130 грн



Тут феї WonderBox виправились. Знають чим мене можна підкупити. Чомусь захотілось гарбузової каші, хоча я її і не дуже люблю. Мило підходить для вмивання обличчя і приймання душу. Вмиватись не буду, а от про душ ще подумаю.


Ціна 100 г – від 50 грн і вище

Dr. Sante крем для рук ніжний шовк


Живлення обліпиха і арніка безгліцеринова система зволоження. Я не сильний фанат крему для рук, але я фанат Dr. Sante. Особливо мені подобається м’який гель пілінг для вмивання із серії cucumber 

Ціна 90 мл – 15 грн

Lady Caramel крем для депіляції тіла «Сильнодіючий»


Абсолютно безболісний спосіб видалення волосся. Містить масло какао і олію авокадо. Сильнодіючий. Зручна форма лопатки дозволяє видалити навіть поодиноке волосся.

Ціна 100 мл - 24 грн

Це все. Можна сказати що я на 70 % задоволена цією коробочкою. Вважаю що треба продовжувати в тому ж дусі. Щоб розкрити більше українських марок, які з кожним днем розвиваються і стають конкурентоспроможними.

Так виглядає інший варіант коробочки


Житомир провів мене (не зважаючи на те що осінь) майбутніми квітами


І дощем, який я не привезла в Київ.

Коментарі

Популярні публікації