Покупка в UAKrasa

Знову мене тягне на


По дорозі до місця призначення я зустріла багато соняшників


В мене немає велосипеда


Тому я йшла пішки


Хоча як щоб я поїхало до метро Лісова було б швидше


Але як кажуть розумна думка приходить пізніше


Ось я підійшла до арт-завод Платформа де я була недавно на фестивалі вуличної їжі 


Мені також зустрілась дуже гарна стіна з малюнками про те що люблять блогери


І що скоро чекає мою сестру


Знайшовши нарешті те що мені потрібно UAKrasa 


Я почала роздивлятися товар


Там було як не всі то більшість українських виробників







Також мене зустріли дуже привітні і милі консультанти


І це ще не все


це був подарунок. Але його не дають просто так треба знати код. Кожен українець знає його.

Своєю покупкою я задоволена. Як і подарунками.

І як же ж без цього

Коментарі

Популярні публікації