Блогерський бокс номер 3

Ось таку коробочку я отримала в Новій пошті. І дійсно наче свято 

І ось вона та яку я так давно чекала і бачила тільки на фотографіях інших блогерів.


Також окрім коробочки був пакетик. 


Але що там я вам не покажу, ви зможете про це дізнатися тільки якщо будете учасником блогерського боксу.
Перше що я побачила відкривши коробочку це були листи – інформація що хто поклав в коробочку 


Тепер про вміст:

1) Лаки для нігтів 


2) Крем для обличчя і діамантовий спрей


3) Помади і блиск


4) Тіні, рідкий лайнер…


5) Міцелярний розчин, тоніки і очищаючий крем


6) Олівці


7) Засоби для приховання недоліків шкіри


Я взяла собі трішки (відразу хотілось все забрати, але я сильна і стрималась). І поклала декілька нових засобів.
Далі Blogger box прямує в Одесу до Satu Panda 

Хто зацікавився звертайтесь до Анни Пономаренко
Одне б я хотіла, що б блогерський бокс знову прийшов до мене. Але напевно це буде вже четвертий.
Зі святом


Всього найкращого і мирного неба.

Коментарі

Популярні публікації