Крем для тіла

Крем для тіла я використовую після ванни тоді шкіра легше піддається подальшій обробці.


1) Salon SPA collection – розслаблююче крем – масло 



Олія сасанкви. Розкішне задоволення від японського СПА 



Країна виробник: Україна

Об'єм - 50 мл.


2) EVELINE COSMETICS – 






Вітамінний комплекс A, E, F + д-пантенол і алантоін + фільтр UVA/UVB





Вітамінний комплекс A, E, F + д-пантенол і алантоін + фільтр UVA/UVB



Країна виробник: Польща

Об'єм - 210 мл.



Універсальний крем для обличчя і тіла. Завдяки спеціально розробленому інгредієнту Silsoft Silicone Gel і вмісту екологічно чистої сировини, крем ніжно огортає шкіру. 


Фермент «папаїн» в екзотичному концентраті з манго і папаї природно шляхом наповнює шкіру необхідними вітамінами.

Країна виробник: Польща

Об'єм - 150 мл.


4) YVES ROCHER – дика ожина. 


Це молочко для тіла дарує вам моменти задоволення кожного дня.


Його ніжна текстура, збагачена екстрактом ожин, зволожує шкіру надаючи їй легкого аромату.


Країна виробник: Франція

Об'єм - 50 мл.



З кофеїном, екстрактом гінкго білоба і каштана.


З першого погляду звичайний крем, та ні.



Під кришечкою тисячі ворсинок 


при натисканні з’являється крем


І у формі масажу наноситься на шкіру. 


Дуже добре після гарячої ванни. 


Буде відчутний прохолодний ефект.

Країна виробник: Литва

Об'єм - 150 мл.

Ось і всі мої засоби для тіла. Я знаю що багато. Але зараз я взяла собі за правило буде в мене десять пустих баночок тоді і куплю щось нове. 

Коментарі

Популярні публікації