Моя маска

Я продовжу тему про мої засоби які я буду використовувати до кінця 2015 року. Мова піде про три маски з Великобританії, України і Франції.


1) Зеленая аптека – кращу косметику роблять фармацевти.


Маска для обличчя глибокогоочищуюча та заспокоююча. Маска для глибокого очищення шкіри обличчя створена на основі активних природних компонентів. Активно абсорбую надлишок шкірного жиру і підсушує шкіру. Очищує пори і робить їх менш помітними. 


Натуральна біла глина (каолін) пом'якшує, регенерує і зволожує шкіру, скріплює стінки сосудів. Олія чайного дерева має бактерицидну дії. Шипшина і калина покращують кровообіг, мають тонізуючі властивості.


Я вже користувалась. Спочатку як нанесло то трішки пекло я хотіла відразу змити її водою. Але прочитала що така може тривати кілька хвилин. Ефект мені подобається. Іще буду купувати.

Об'єм: 75 мл.
Країна виробник: Україна.



Подаруйте сяяння вашій шкірі завдяки тонізуючим властивостям ягід журавлини.






Свіжі ягоди, сік, морс, сироп, кисіль і варення підсилюють виділення шлункового соку. Тому їх часто використовують для лікування гастритів із зниженою кислотністю і при запаленні підшлункової залози. Вони попереджають утворення каменів в нирках. Сік журавлини з медом приймають при ангіні і бронхіті з кашлем. Популярна журавлина як компонент при квашенні капусти і консервації м’яса.


Особисто я дуже люблю журавлину з цукровою пудрою

Маскою ще не користувалась, але читала багато гарних відгуків.

Об'єм:
50 мл.Країна виробник: Франція.


3) Beauty Formulas Glorious mud


Watsons Ексклюзив.


Ось чому мені подобається магазин краси та здоров’я Watsons там завжди можна знайти те що немає в когось іншого. 


Маска для обличчя грязьова виготовлена на основі глини, допомагає видалити надлишки жиру і змертвілі клітини шкіри.
Глина завжди корисна при жирній шкірі.

Об'єм: 100 мл.
Країна виробник: Великобританія.

Після маски USPIX я вже не можу без них. Щось не вистачає. А якими масками користуєтесь ви?

Коментарі

Популярні публікації