Я закохалася в Україну

Раніше це було я споживач, мене нічого не цікавило. Але зараз дуже важко залишитись в стороні. Особливо в 2014 році для мене стало відкриття великого патріотизму такого українського міста як Дніпропетровськ (думаю скоро назва його буде як і одної з кращих футбольних команд Дніпро).




Особисто я дивлюся дуже уважно на країну виробника. Бо я не хочу фінансувати тероризм. То для мене стало відкриттям скільки продукції виробляється в Дніпропетровську чи разом з ним.



Мені подобається знайомитись з чимось новим. І якщо це вироблено в Україні то більше ймовірно те що я це придбаю.



Аргановий шампунь з ананасом. Вся інформація українською мовою.



Без сульфатів, силіконів та парабенів. Без синтетичних консервантів та барвників.



Насичена форма для глибокого очищення жирного та комбінованого волосся, містить екстракти аргани та ананасу, які балансують ліпідний обмін шкіри голови та живлять волосся, надаючи йому об'єм.




Формула захист від смогу (морінга, зелений чай, м’ята, кориця, аніс, лайм): протеїни тропічного дерева морінги захищають волосся від «припилення» смогу та бруду довкілля!; антиоксиданти та білки зеленого чаю та анісу знімають сухість шкіри голови та заспокоюють її; кориця, м’ята та лайм сприяють збалансованій роботі сальних залоз та стимулюють кровообіг, що сприяє оздоровленню волосся.



Аргана – це рідкісне дерево, що росте в Атласних горах Марокко. Плоди дерева містять високу кількість незамінних жирних кислот та унікальні співвідношення токоферолів. За це олія плодів аргани отримала назву «королеви олій» та входить до складу всіх марокканських рецептів краси.



Склад: Aqua, Cocamidopropyl Betaine (отримано із кокосового масла та цукрів); Coco-Glucoside (похідна кокосового масла та цукрів); Disodium Lauryl Sulfosuccinate (похідна рослинних олій та янтарної кислоти); Glycerin (гліцерин); Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract (ананас); Glyceryl Oleate (похідна соняшникова олія); Parfum, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil (органічна олія аргани); Polyquaternium-44 (похідна крохмалю); Triethylene Glycol, Benzyl Alcohol, Propilene Glycol, Camellia Sinensis (Geen Tea) Leaf Extract (зелений чай), Methylisothiazolinone, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract (м’ята), Cinnamomum Zeylanicum (Ceylon Cinnamon) Bark Extract (кориця), Methylclorisothiazolinone, Pimpinella Anisum (Anise) Seed Extract (аніс), Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract (лайм).

Виробник: ТОВ «ЕКОЛАЙФ УКРАЇНА» м. Дніпропетровськ.

Об'єм: 250 мл.

Купуйте Українське.

Коментарі

Популярні публікації