Лавандова гідрофільна олійка від "Фабрики Натхнення"

З гідрофільною олійкою я познайомилась тоді коли відкрила для себе YouTube блогерів. І мені хотілось спробувати все те що є в них, перша була Mizon. Але тоді я ще не у всьому розбиралась, але з часом прийшло все. Потім була гідрофільна олійка від Suemade і MIXTURA. А з допомогою Фабрики натхнення я вже не можу без гідрофільної олійки.


Склад: олія макадамії, олія виноградних кісточок, олія абрикосових кісточок, полісорбат 80, ефірна олія лаванди.


Зараз я роблю демакіяж так: на ватний диск я наношу молочко і з очей знімаю макіяж. Потім на суху шкіру наношу гідрофільну олію масажними рухами. А потім пінкою змиваю.


Від макіяж і сліду не залишається, це якась магія. Фабрика натхнення створила диво.



Гідрофільні олія з ефірною олією лаванди підходить для всіх типів шкіри. Олія має заспокійливу, протимікробну дію, нормалізує жировий баланс шкіри, тонізує шкіру.


І цей легкий і приємний аромат лаванди, зранку надихає на новий день, а ввечері заспокоює.


Хочу ще спробувати - гідрофільна олія для жирної та комбінованої шкіри, для проблемної шкіри та для чутливої шкіри.


Продукт був наданий для незалежного тестування Фабрика натхнення - nathnennia.com
інтернет-магазин - nathnennia.com.ua

Коментарі

Популярні публікації